~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 7 februari 2010

Av ~ Ruth ~ - 7 februari 2010 22:34

I går var allt ett, nu börjar det åter bli två. När jag var ute med hundarna på gräsmattan (snömattan) sent i går kväll så skedde det ett under. Har skottat labyrinter där ute för hundarna att gå i så dom slipper plöja sig fram. Gick alla gångarna i går och tittade efter mitt örhänge utan att finna något. När jag gick in med doggsen i natt så kom Rozzie så snabbt förbi mig och in på sängen i hundrummet, trodde hon tagit med sig en isbit, men när jag öppnade hennes mun så hade hon mitt örhänge på tungan, så glad jag blev. 
 
Tvättade en vit-tvätt i dag då kom det fram en strumpa som hade missfärgat det vita, den såg inte längre ut som någon av dom som saknade sin andra hälft från gårdagens tvätt. Mysteriet från i går håller på att lösa sig. Fick lägga allt det vita i badkaret med klorin, får ligga där tills i morgon och hoppas på ett under.
 
Har varit ett skönt väder i dag som bjöd på 2 promenader med hundarna. Så mycket sol har det inte varit, men en behaglig dag annars. Ett långkok har det också blivit. Maten blev Lasagne och en Grekisk sallad med Fetaost och soltorkade tomater, riktigt gott. Nu skall jag förflytta muspekaren till TV4 Play och titta på " I en annan del av Köping" det krockade med " Blåsningen", bra när man kan se båda programmen.
 
Var rädd om dig själv och värna om alla i din omgivning, glöm inte ett litet leende !
 / kram Ruth

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards