~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 3 februari 2010

Av ~ Ruth ~ - 3 februari 2010 11:53

  

Denna bilden är ljus, tog den genom fönstret med grönska bakom.

  


  


Dom 2 nedersta korten blev nog lite mörka, tror snön tog ljuset.


Har en ensam fågel som ser så ruggig ut, väldig orädd, vad heter den ? är så dårlig på namn när det gäller våra vinterfåglar. I går flög den in i garaget, porten var öppen men flyga ut näää, Arne tog den i handen och gav den friheten. Vad gillar den för mat ? tror den är ganska medtagen, den hänger ofta med vingarna, jag tycker väldigt synd om den, jaaaa, det gör jag minsann.
   
Har kommit kanske 15-20 cm. snö under gårdagen och natten, i dag har det bara kommit något fin i luften, men vid 3 tiden skall det börja igen, hur skall detta sluta ?
  
Var rädd om dig själv och värna om alla i din omgivning, glöm inte ett litet leende !
 / kram Ruth

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards