~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 24 januari 2010

Av ~ Ruth ~ - 24 januari 2010 18:17

  


Den här bilden kan jag få att snurra åt båda hållen, den snurrar som i mitt huvud.
 
Mörkret har fallit över Lerum, trotts det så tycker jag att det är ljusare nu.
 
Ja se den mänskliga faktorn. Min E-post fungerar, kan både skicka och ta emot mail nu. Eftersom jag gjorde Systemåterställningen i gårkväll så ställde datorn om sig till det mobila bredbandet ICE.net och då blev det fel på utgående post, nu har jag äntligen fattat att vid den tidpunkten var vi ju i Värmland.
 
Nu fungerar datorn bättre när den har stått på några timmar. Har liten tro på att datorproblemen beror på tangentbordet och musen har nya batterier, det är något fel på själva burken, får väll låta bli att stänga ner den i natt så då bör den fungera rätt så bra i morgon bitti.
 
Vad tror ni om denna datorn ?
 
Fattar inte så mycket när det gäller tekniska termer och prestanda. Skärmen är ingen 17 tummare som jag vill ha, men kan ju koppla den till min stora skärm. Vet att Fujitsu är ett bra märke. 
Kommer på ett besök till er utpå på natt/kvällskvisten.
Av ~ Ruth ~ - 24 januari 2010 11:37

Nu fungerar min dator en sämre, E-Posten har lagt av, sidorna låser sig, tog 40 min. att ladda upp datorn i morse, nu ger jag upp, fick sedan göra en omstart, fungerar skit för det. I gårkväll så gjorde jag en systemåterställning till den 10 dec. inget bättre. Uteblir jag på nätet så vet ni vad det beror på. Min man är i Danmark och blir borta i 11 dagar, så jag kan inte göra så mycket åt datorn för tillfället. Ett under att jag kom in på bloggen nu, men någon gång skall jag väl ha tur.
Kramar till er alla för att ni besöker mig så flitigt !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards