~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Direktlänk till inlägg 21 januari 2010

Slut i knoppen i kväll

Av ~ Ruth ~ - 21 januari 2010 23:12

 Har inget att berätta som skulle intressera er i kväll. Så ni som väntar på en smarrig historia får hänga läpp. Har läst och skrivit i era bloggar så jag har tömt mitt ordförråd för i kväll. Hoppas ni förlåter min tristess i dag som inte har gett mig inspiration att förtälja något vettigt. Tackar för att ni så troget besöker mig och skriver så fina kommentarer det värmer skall ni veta, är så glad att ni finns !
 
  

 
Fick denna bild i brevlådan i dag, stämmer rätt så väl "Ler"
 
Natti, natti, sov så sött !

 
 
Smeden

Smeden

21 januari 2010 23:23

Vad underbart du skrivit hos Skomakar-Lisa! Ja du är värkligen en vän, det har jag fått bevis på både vad du skriver i din blogg och de kommentarer du ger och inte minst de mail man fått! Ser att både du och din man har skrivit på! Har svarat på din fråga i smedjan. Ibland räcker några ord för man ska bli glad för att tita in här , så dom råckte dena gång! Kram min vän!

http://bengtalfred.bloggplatsen.se

 
Smeden

Smeden

21 januari 2010 23:27

Du kom den soptunnan till efter jag gjorde min komentar?
Fårstår vad som menas med orden på den! Fiffigt!
Godnatt och kram!

http://bengtalfred.bloggplatsen.se

 
Kram Ruth

Kram Ruth

21 januari 2010 23:55

Du har så rätt Smeden, bilden ploppade in här efter att inlägget var avklarat, tyckte den passade på min blogg i dag hehe..
Bloggaren svarade "Smeden"

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

liv Karlsson

21 januari 2010 23:55

Ja du søstra mi ...du finner altid noe og skrive om . Har ventet og vært innom din blogg flere ganger i kveld ...Å...jo da der kom det noe nytt. Venter altid i spenning på hvad det er du skal fortelle på kvelden. Kan da fortelle at vi får oss ny større bil i morgen, det passet akurat fint nu da vi har besøk og skal reise runt og se på masse . Det kommer sikkert bilder til deg siden vad vi har opplevd. Er kjempeglad i deg......Natta klem fra meg.

 
Carina, Boris & Gänget

Carina, Boris & Gänget

22 januari 2010 01:15

Rolig bild har du att bjuda på idag, men du behöver inte skriva många ord för att man ska bli glad.

Kramen

http://www.eklovenskennel.se

 
charlotte

charlotte

22 januari 2010 06:44

Vilken härlig bild!! Den borde man hänga upp vid datorn... för så är nog fallet. Sedan bloggagratis bytte namn så tappade jag flera 100 läsare.
Det finns 3 kommentarer från dig till mig i min blogg sedan igår. Saknar du någon kan du väl hojta till? Jag vet att jag godkänt alla som kommit. Underligt om någon försvann.
Ha en fin dag! Nu ska jag kika in hos några andra också.

http://charlottas.bloggagratis.se

 
lillis

lillis

22 januari 2010 07:54

Härlig bild.Du skrev att du är glad att vi finns,även jag är mycket glad att du finns.
Ha en skön och behaglig fredag
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ammis

Ammis

22 januari 2010 16:09

Ha ha, hur jag "får in allt" i längden??? Jag skär ju av typ som ett stooort lock, sen spritsade jag faktiskt grädde som en "mur" runt om och sen i med semlefyllningen och naturligtvis mer grädde....mmmmm... sen på med det lååånga stooora locket och pudra med florsocker. Glömde tyvärr fota den när den var färdig..(typiskt mig, får väl skylla på åldern). Maffig blev den iaf.
Ha en bra helg.
KrAMelikram

http://ammis.bloggplatsen.se

 
Yvonne R

Yvonne R

22 januari 2010 16:24

Det är alltid lika trevligt att komma in här på din blogg både när det är litet inlägg eller stort.
Kul bild :o)
Go fredag

http://yvonne.bloggagratis.se

 
Lambergsfrua

Lambergsfrua

22 januari 2010 16:42

Jag tycker du är ganska fantastisk, Ruth! Även när du själv tycker att du inte något att skriva om, så leverera du något klokt, tänkvärt eller roligt. Jag skrattade gott åt din bild idag - fast jag tror inte att den texten stämmer på dig. Rolig är den i alla fall.
Önskar dig en skön och trevlig helg!
Många varma kramar,

http://lambergsfrua.bloggplatsen.se

 
Skomakar Lisa

Skomakar Lisa

22 januari 2010 16:44

Jag lägger hellre min kommentar här än i soptunnan för du bör veta att du är en uppskattad vän. Det kan inte soptunnan förtälja.

Vi kan inte ha något att berätta jämt men när jag läste din blogg nyss så berättade du ändå för mig att du fått en bild på en soptunna som hade flera besök än våra bloggar. Det var en trevlig historia men som sagt .... jag besöker hellre dig vännen !!!
Kramar ifrån mig !!

http://skomakarlisa.bloggplatsen.se

 
Maria &Gänget på Ellebäckens

Maria &Gänget på Ellebäckens

22 januari 2010 17:24

Se den där texten på soptunnan tror inte jag stämmer. I ditt fall,i alla fall.Du har många trogna besökare som mer än gärna tar del av dina funderingar.
Ha en trevlig helg kram Maria

http://ellebacken.webs.com

 
lillis

lillis

22 januari 2010 17:49

Grattis till dagens ros som du fått av Monica den är du värd
flera gånger om
Ha en bra kväll
Kramen

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Monica i gökboet

Monica i gökboet

22 januari 2010 19:20

Din blogg är alltid trevlig att läsa...du är en fin vän ska du veta.

Ha en bra kväll!

http://violett.bloggplatsen.se

 
smeden själv

smeden själv

22 januari 2010 22:47

När härliga Rhut varit och hälsat på i smedjan så förväntade jag mig att här sklle vara något annat en en soptunna även om den är innehålsrik och trevlig så vic jag tji att få se något nytt. Men jag ger mig inte ännu. Får vänta ett tag till! Kram på dig!

http://bengtalfred.bloggplatsen.se

 
Skomakar Lisa

Skomakar Lisa

22 januari 2010 22:56

Grattis våran Ruth ... Är det någon som skall ha en ros så är det du ... och så fick du det. Glad blev jag !!!
Stora kramen igen !!!

http://skomakarlisa.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ~ Ruth ~ - 15 augusti 2016 19:48

      I dag med sommarväder så insåg jag att gräsmattan behöver ansas. Efter någon timma tittade jag upp mot det blå och såg ett hotfullt moln där uppe, då tänkte jag, ingen idé att börja, snart regnar det, går nog bättre i morgon. Är så duktig...

Av ~ Ruth ~ - 14 augusti 2016 23:30

      Det skulle vara en regnfri dag i dag, men ut på dagen kom en störtskur som heter duga, sedan klarnade det upp och en dubbel regnbåge uppenbarades på en nästan klar himmel.     Har kokat lite sylt i dag, blåbär och svarta vinbär, m...

Av ~ Ruth ~ - 10 augusti 2016 23:21

2 dygn med höststormar med stormstyrka 20-23-m/s och regn, nu i skrivandets stund är det bara +5*, värmen är nog över, jag gillar höst och vindar så jag sörjer inte.  Jag har inte varit i riktig form den senaste tiden, datorn har fått vila för det me...

Av ~ Ruth ~ - 10 juli 2016 23:45

Har så mycket om och kring mig på dagarna, lediga stunder stickar jag och på kvällar tittar jag på Tv. Vart tar dygnets alla timmar vägen, hinner inte gå upp på morgonen så ”blink, blink” så är det sängdags igen.     Hjälper doter...

Av ~ Ruth ~ - 25 juni 2016 14:55

    Naturen står i sin fulla prakt och kvällarna förpestas av knott och mygg, brukar vara rätt förskonade här på somrarna. Nu har jag köpt en mygghatt annars kan jag inte gå ut med hundarna på kvällarna. På dagen blåser det och då finns inga ela...

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards