~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Direktlänk till inlägg 17 november 2009

Sorry, inget nytt i dag

Av ~ Ruth ~ - 17 november 2009 23:22

  
------------------------------------------------------------------------------------

Sätter in en en övning som du får klura på, hoppas du lyckas bättre en mig.
Detta går över mitt förstånd, är nog för gammal hehehe...
Gud natt !
 
 
Cina

Cina

18 november 2009 08:02

Hahahaaaa detta har jag provat så många gånger o det går INTE. Eller det kanske är jag som är lite bäng i huvet!

Hoppas din dag blir fin!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
agge

agge

18 november 2009 08:51

Hahahaaaa....ja detta var otroligt. Foten ändrar ju riktning......Kul

kram

http://jacastas.blogspot.com

 
Skomakar-Lisa

Skomakar-Lisa

18 november 2009 09:46

Varför får jag skriva i min signatur och adress nu för tiden för ... Jag har ju klickat i bocken för länge sen???

För mig är det ingen konst om jag cirkulerar foten medurs men om jag gör det moturs går det absolut inte alls. Förmodligen har Skomakar Lisa en felkonstruerad hjärna men det är ju inget nytt.
Tittade flera gånger om jag läst rätt så det verkligen stod MEDURS .... Prövade då MOTURS och försökte många gånger men då går det inte alls. Detta var en kul grej.
Kramen vännen !!!

http://skomakarlisa.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

18 november 2009 11:14

Hahahahahahahahahahaha!!!
Bövlar också ,det går inte.Varför??? Vet du varför det är så ???
Aja ska försöka ,de få stunder jag sitter ner för dagen,om jag ska då klara det.Hör av mig när jag lyckats.Kanske år 2011 eller så hehehehe!!
Ha en bra dag Ruth... Kram Maria

http://ellebacken.webs.com

 
Maria

Maria

18 november 2009 11:17

Maria igen!!
Det är samma om du försöker med den vänsta foten,i alla fall för mig.Jag menar vänster fot och vänster hand.Ha ha ha !!!Vilka tokigheter man det vad allt roligt Fniss!!

http://ellebacken.webs.com

 
Birgitta

Birgitta

18 november 2009 11:43

Såååååå coolt :-D

Nu ska vi iväg till stora staden;)

Kramen

http://torsdagsfoto.blogg.se

 
lillis

lillis

18 november 2009 12:15

Nu har jag försökt flera gånger men det funkar inte.
Ha en bra dag
Kramen

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Reneth

Reneth

19 november 2009 10:09

Jippi, jag blev överlycklig. Jag funkade som andra i den här övningen.. Jajamän.. ännu finns det vissa funktioner som är som de ska, eller inte ;)
Kram
Reneth

http://www.svenssonstassavtryck.se

 
Reneth

Reneth

19 november 2009 10:11

Jippi, jag är överlycklig. Jag funkade precis som andra i den här övningen. Ännu finns det vissa funktioner som funkar som de ska, eller inte..
Kram
Reneth

http://www.svenssonstassavtryck.se

 
skogsfrua på dal

skogsfrua på dal

19 november 2009 20:47

Det där är vi nog inte programmerade för;-) Min fot gick som en propeller men sex(an) var jag bra på, hehe.

http://barasaras.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ~ Ruth ~ - 15 augusti 2016 19:48

      I dag med sommarväder så insåg jag att gräsmattan behöver ansas. Efter någon timma tittade jag upp mot det blå och såg ett hotfullt moln där uppe, då tänkte jag, ingen idé att börja, snart regnar det, går nog bättre i morgon. Är så duktig...

Av ~ Ruth ~ - 14 augusti 2016 23:30

      Det skulle vara en regnfri dag i dag, men ut på dagen kom en störtskur som heter duga, sedan klarnade det upp och en dubbel regnbåge uppenbarades på en nästan klar himmel.     Har kokat lite sylt i dag, blåbär och svarta vinbär, m...

Av ~ Ruth ~ - 10 augusti 2016 23:21

2 dygn med höststormar med stormstyrka 20-23-m/s och regn, nu i skrivandets stund är det bara +5*, värmen är nog över, jag gillar höst och vindar så jag sörjer inte.  Jag har inte varit i riktig form den senaste tiden, datorn har fått vila för det me...

Av ~ Ruth ~ - 10 juli 2016 23:45

Har så mycket om och kring mig på dagarna, lediga stunder stickar jag och på kvällar tittar jag på Tv. Vart tar dygnets alla timmar vägen, hinner inte gå upp på morgonen så ”blink, blink” så är det sängdags igen.     Hjälper doter...

Av ~ Ruth ~ - 25 juni 2016 14:55

    Naturen står i sin fulla prakt och kvällarna förpestas av knott och mygg, brukar vara rätt förskonade här på somrarna. Nu har jag köpt en mygghatt annars kan jag inte gå ut med hundarna på kvällarna. På dagen blåser det och då finns inga ela...

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards