~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Direktlänk till inlägg 7 november 2009

Gu'dagens

Av ~ Ruth ~ - 7 november 2009 13:01

  


Det blev inga rader i går, skulle ju göra min blogg runda och sätta in en gissnings grej. Vid halv 8 tiden i gårkväll så ringde våran svärson och vill ha hjälp så vi åkte till Landvetter och och kom inte hem fören vid ½ 1 i natt och då var det för sent att blogga och vandra en runda, så det kommer under dagen. Fick en massa prylar med mig hem, en komplett Kirby städutrustning, (3 år gammal) dammsugarens Rolls-Royce nummer ett, dom har även en central dammsugare som inte låter något. 6 burkar bantnings medel "NuShape", (någon som har testat ?), 2 talskivor, flera doftljus, en flaska vin och mycket mera, nystekta pannbiffar, ja bilen var full i bagage utrymmet. Återkommer sedan med gissningsleken, det får bli i morgon.




Har även på gamla dagar fått en ½ syster, ingen nyhet i och för sig, för misstankarna har alltid funnits där, men nu är det konstanterat med ett blodprov. Välkommen Solvår i våran syskonskara, har förlorat 2 systrar i Cancer och har nu fått en ny syster, är så glad och stolt för det !

Ha en fin dag.

 
 
Grafik Bettan

Grafik Bettan

7 november 2009 13:23

ha ha ha ja man ska ta vara på de tingen som e bra... Har aldrig testat det medlet. Så jag kan inget säga om det :)
Men när du har testat kan det vara kul å höra vad du tyckte om det osv...

Önskar dig en underbar lördag. kramis Bettan

http://dream-on.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

7 november 2009 14:22

Oj vad mycket saker du fått det är inte dåligt
Önskar dig en bra helg
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
agge

agge

7 november 2009 16:41

Men så mycket bra saker du fick med dig hem då....Nej, det där bantningsmedlet har jag aldrig hört talas om..Ska du prova det? Isåfall får vi väl höra hur det går sen på bloggen

kram

http://jacastas.blogspot.com

 
skogsfrua på dal

skogsfrua på dal

7 november 2009 17:08

Va! var det loppis på Landvetter;) Kan vara riktigt bra fynd det där. RR som dammsugare, det låter nästan för bra för att vara sant, hehe.

http://barasaras.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

7 november 2009 17:51

ojojoj vad grejer du/ni har fått, är det rensning på gång.

Hoppas din kväll blir mysig!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

7 november 2009 18:18

Vad mycket fina grejer du har fått.
Nej, det bantningsmedlet har jag aldrig provat....
Ikväll blir det dansbandskampen för mej på tv...

Ha det gott!

http://violett.bloggplatsen.se

 
Birgitta

Birgitta

7 november 2009 19:45

Oj, så mycket fina saker du fick med dig hem!
Nix! Har inte provat detta bantningsmedel.
Men så trevligt att få en ny syster och vilket fint namn hon har :)

Kramen

http://torsdagsfoto.blogg.se

 
Corina

Corina

7 november 2009 22:15

Jisses va massa grejer! Så himla kul.Bantningsmedel är jag lite skeptisk till......finns så mycket mystiskt idag:) Kramis!

http://corina.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Dotera Di

11 november 2009 01:00

Jag hoppas att du får lika mycket nytta av RR som jag har haft, det är ingen dammsugare det är en städmaskin....men något försäljaren glömde att tala om när jag inskaffade den var att någon var tvungen att gå bakom maskinen vilket jag trodde ingick med tanke på priset hahahah

Bantningsmedlet är helt ok, själv kan jag inte ta tabletter som måste intas på regelbundna tider......
Man äter som vanligt, medlet driver ut det överblivna fettet istället för att det gosar ihop sig med lilla som redan finns. Under en månad när jag verkligen såg till att ta tabletterna som man skulle så gick jag ner flera kg.
Men inte att förglömma är att an MÅSTE motionera lite med :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ~ Ruth ~ - 15 augusti 2016 19:48

      I dag med sommarväder så insåg jag att gräsmattan behöver ansas. Efter någon timma tittade jag upp mot det blå och såg ett hotfullt moln där uppe, då tänkte jag, ingen idé att börja, snart regnar det, går nog bättre i morgon. Är så duktig...

Av ~ Ruth ~ - 14 augusti 2016 23:30

      Det skulle vara en regnfri dag i dag, men ut på dagen kom en störtskur som heter duga, sedan klarnade det upp och en dubbel regnbåge uppenbarades på en nästan klar himmel.     Har kokat lite sylt i dag, blåbär och svarta vinbär, m...

Av ~ Ruth ~ - 10 augusti 2016 23:21

2 dygn med höststormar med stormstyrka 20-23-m/s och regn, nu i skrivandets stund är det bara +5*, värmen är nog över, jag gillar höst och vindar så jag sörjer inte.  Jag har inte varit i riktig form den senaste tiden, datorn har fått vila för det me...

Av ~ Ruth ~ - 10 juli 2016 23:45

Har så mycket om och kring mig på dagarna, lediga stunder stickar jag och på kvällar tittar jag på Tv. Vart tar dygnets alla timmar vägen, hinner inte gå upp på morgonen så ”blink, blink” så är det sängdags igen.     Hjälper doter...

Av ~ Ruth ~ - 25 juni 2016 14:55

    Naturen står i sin fulla prakt och kvällarna förpestas av knott och mygg, brukar vara rätt förskonade här på somrarna. Nu har jag köpt en mygghatt annars kan jag inte gå ut med hundarna på kvällarna. På dagen blåser det och då finns inga ela...

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards