~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 30 september 2009

Av ~ Ruth ~ - 30 september 2009 23:17

TILLÄGG DEN 1 OKTOBER.
 
LÄGGER IN EN FÖLJDFRÅGA TILL DET FÖREGÅENDE, VILKET BREDBANDSBOLAG HAR DU ? OM DET ÄR DÄR PROBLEMET LIGGER ? SJÄLV SÅ HAR JAG BREDBANDSBOLAGET, STÅR INGET PÅ DERAS SIDA OM DRIFTSTÖRNING PÅ MAILEN HÄR. TESTMAIL HAR KOMMIT FRAM: FRÅN: CARINA, GERTY, CINA, LILLIS OCH ANKI, MEN EJ FRÅN : MADDE, MEDRESENÄRSKAN.
---------------------------------------------------------------------------------------------

Blir inget givande inlägg i dag, är för lat. Kan inte påstå att dagen har varit så himla rolig heller, tvättat, städat och lagat mat, köttfärssås + äggnudlar, det bevisar tristessen i dag. Natten var frostig med minusgrader och E-posten jäklas. Somliga mail kommer i lådan, andra förblir borta. Tydligen kommer mina mail fram, men till mig gallras det, Carina skickade ett testmail, det kom rätt, Madde gjorde samma sak, puts väck, har skickat till mig själv, näää kommer inte. Så var det även för ett par veckor sedan och mailen som då skickades till mig kom aldrig fram. Har du lust att skicka mig ett testmail så är jag tacksam xxxxxxxxxxx  så får jag se hur många mail som uteblir, meddela i kommentarerna att du har skickat, du behöver inte skriva något annat en "TEST" och vem du är.


Natti, natti jorden...


Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards