~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 26 september 2009

Av ~ Ruth ~ - 26 september 2009 15:55

  


I dag har jag gjort något som har hängt över mig i månader. Har plockat ner alla rosetter på väggen och rengjort dom alla med en mjuk borste, stod ute på altanen. Så dammigt det var bakom rosetterna huvva, framsidan sveper jag ofta över med en dammvippa. Tänkte först inte hänga upp dom tillbaka på väggen, men skulle nog saknat dom inne på valp/datarummet. Alla får inte plats, har även en liten kartong full. Tänk så många mil man har färdats omkring på vägarna både i Sverige, Norge och Finland i ur och skur genom åren som har gått. Så många kronor man har lagt på sin hobby, skulle varit millionär om vi hade sparat alla pengar i en kista på vinden i stället. Många roliga och trevliga resor har det blivit och många människor har vi träffat som har blitt goda vänner för livet. Tänk vilken glädje hundarna har gett oss genom åren, skulle inte vilja vara dom förutan.

Hunden är människans bästa och trognaste vän.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards