~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 21 september 2009

Av ~ Ruth ~ - 21 september 2009 22:18

  


2 mil till GBG och var borta i 5 timmar, det blev en heldag. Har beställt mina glasögon fast det blev inte riktigt vad jag hade beslutat mig för i går, dessa blev det. Skall även beställa mig nya terminal glasögon snart, mitt högeröga hade försämrats men vänsterögat var det samma. Är glad för mitt glasögonval, ville har superlätta som jag knappt känner att jag har på mig, till skillnad från dom jag köpte förra julen, dom var robusta med små pärlor på sidorna, snygga tyckte jag, men dom var inte så praktiska.
 
Vi gick och strosade lite, men min man är ingen affärstittare om det inte är något han själv skall ha, men timmarna gick. Käkade lite lätt mat. Köpte 1 kg. garn som skall förvandlas till något varmt inför vintern. Slutade med en matbutik och fyllde på matförrådet och slutligen en stor mjukglass i ett rån. Någon mera mat blev det inte i dag, käkade lite äppelpaj + vaniljsås i kväll. Nu har jag tittat på TVn i 3 timmar, Arne på Färjestad matchen i vardagsrummet, jag på annat trams på min TV i datarummet.
 
Sov skönt och ha en trevlig dag i morgon.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards