~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 17 september 2009

Av ~ Ruth ~ - 17 september 2009 22:39

  


Senaste natten var kylig tror mig komma ihåg att termometern visade +1,8* så markfrost vill jag tro att det har varit, fortsätter det så här så är blommorna ett minne blott. Har därför tagit några foton i dag så jag kan minnas hur det var. Har tagit in mina 6 pelargoner skall försöka bevara dom tills kommande sommar, har du något bra förvaringstips ? så dela med dig. Vill ge reklam till en affär på nätet " inkclub.com ", beställde 2 färgpatroner för skrivaren i går em. betalde via nätet, i dag låg dom i brevlådan, det vill jag kalla kundservis "tummen upp". Det var inte sista gången jag handlar där.
  
Kärleksörten börjar aldrig blomma fören hösten kommer, det är trist.
  
Dessa minirosor blommar fortfarande så vackert, skulle vilja ta in dom så knopparna slår ut innan frosten tar dom.
  
KLICKA PÅ BILDERNA FÖR ATT SE DOM STORA !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards