~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 15 september 2009

Av ~ Ruth ~ - 15 september 2009 19:52

Hoppas ni fick ett lika fint väder som vi har haft i dag, inte ett vindpust har rufsat till mitt tjusiga hår och solen har stekt. Vi har varit och handlat stora saker som inte får plats på min cykel "Berta" b.l.a 19 kg. Eukanuba hundfoder mm. Den stora gräsmattan är ansat, och köksklockan har han fixat så nu fungerar den. Var tvungen att skratta, han brukar spruta in lite olja från en burk, så ock i dag, sätter tillbaka urverket, nöjd och belåtet. Men, sa jag fungerar det med "startgas" där också frågade jag, du ser väl på burken att det är olja säger han, näää svarar jag då tittar han, jäklar också tog jag fel burk, tyckte det luktade konstigt, det skulle varit WD40. Ner med urverket åter på bordet och i med en stråle olja, sedan har klockan gått. I morgon kommer turen till min lockborste är den kass så blir det att åka till Partille och köpa ny, måste ha en färgpatron till skrivaren också, han köper det mesta på "Jula" och allt har dom också. Nu skall jag se TVn på 1:an "Den stora resan" kl 20. TV4 kl 21 "Kändisdjungeln". Hoppas ni också får en trevlig TV-kväll.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards