~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 10 september 2009

Av ~ Ruth ~ - 10 september 2009 23:06

Det är även jag, har varit riktigt nyttig i några dagar så jag är nöjd med mig själv.  Har rensat omkring staketen i dag, plockat ogräs här och var, sedan är det klart inför hösten. I morgon eller på lördag står gräsmattorna på tur igen för klipp, hoppas snart att det skall sluta växa. Förra natten var det bara 6 * så snart kommer frostnätterna, blir nog kyligt även i natt för det är stjärnklart och fuktigt ute. Har även hunnit med att handla lite i dag och köpte med mig Chinamat hem, i dag blev det stekt kyckling & grönsaker i currysås, älskar all mat med curry. Nu sitter jag och äter gräddglass med krokant, är som besatt av den "L". Sedan skall jag titta på 3:an kl.22, Grannfejden, det programmet gillar jag. Sedan blir det sova. Inget intressant att läsa i dag för er, men det här var min dag i dag.

Av ~ Ruth ~ - 10 september 2009 12:20

I dag strular bloggplatsen. Lovade att göra om en blogg, men det går inte att få in bakgrundsbilden, ej heller mitten färgen. Så jäkla typiskt, toppbilden kom in, sedan är nu hela bloggens bakgrund vit. Så kan det bli när man skall vara snäll, men det fixas nog senare, så jag får testa och testa med jämna mellanrum. Säkert en barnsjukdom på Bloggplatsen. Har nu skickat ett mail till dom, men som vanligt så får man troligtvis inget svar. Gå gärna in på StinaLills blogg och ge henne tröst i väntan på att bloggen skall bli ok.


Nu är klockan 14.00 och jag har fått svar från Bloggportalen, det var snabba puckar och nu är det fixat, det trodde jag aldrig, även där är det en förbättring :-)

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards