~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 9 september 2009

Av ~ Ruth ~ - 9 september 2009 17:45

  


Har åter bidragit med blogghjälp i dag, blev riktigt nöjd faktisk, även blogg ägarna. Det är så ledsamt för alla som inte kan fixa till sin blogg när man ser hur andra kan få det, och det är inte gjort i ett nafs heller. Trist är det också att man måste spara och köra ut allt det lilla man gör i stället för att kunna förhandsgranska allt tills man är klar, sedan köra ut rubbet. Inte kul när man har en besökare som kommer in på bloggen mitt under arbetets gång, det kan då se ut hur tokigt som helst.
Har ätit en snabb måltid, gott men onyttigt, korvbröd, lite mos i det, gurkmajonäs, korven, senap och ketchup, så snabblagat och så gott, smakar som att man har varit på korvmojan och handlat. Lägg märke till att det är mjölk i glaset "L".
Har även varit ute och sprutat trädgårdsättika i hundgården och på andra ställen där det inte skall växa ogräs, börjar redan att bli blekt gult. Inte ett moln på himmeln nu och em. solen lyser så vackert.
Ha en fin kväll även du, du och du !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards