~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 28 augusti 2009

Av ~ Ruth ~ - 28 augusti 2009 23:18


Så gärna jag skulle önskat en storvinst, och delat den med lottgivaren Lena. Är man född fattig så är det svårt att få ett under att ske. Har nog ingen tur på detta område, så många trisslotter jag har skrapat under mina år, en gång blev det 500 :- men har köpt lotter för 1000 lappar genom åren. Tycker snart att det skulle vara min chans och tur, men så icke denna gången heller, snyft. Men känner mig rik på så mycket annat, min familj och alla mina vänner, och det betyder kanske mera en pengar på banken och rikedom. Tack gulliga Lena som ville ge mig denna chansen. Tanken var så god och jag blev så glad, men jag har ju dig gumman som sprider din glädje och goda tankar till mig. Kram till er alla som berikar min vardag med er godhet och värme, skratt och underbar läsning. Tack för att ni alla finns, jag är rik trotts allt !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards