~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 25 augusti 2009

Av ~ Ruth ~ - 25 augusti 2009 09:40

PS. Har nu bytt bilden ovan hehehe, det var inte meningen att luras..



Min dator är inte snäll, det här fenomenet har pågått från och till under månader, blir så jäkla irriterad. Det är bara vid uppstart på morgonen, aldrig under dagen. Jag klickar på OK, rutan upp i gen, jag OK, så håller vi på 25-30 gånger innan det ger med sig. Vet att det inte är ett virus, tror det har något samband med skrivaren. Får nog kontakta min son för hjälp.


I gårkväll jäklades TVn också, bilden var frusen på skärmen när jag satte på den vid ½ 11 tiden, skulle se "Spårlöst försvunnen". Hämtade instruktionsboken, tryckte på dosans alla knappar, men nixpix ingen bild. Fick ringa till gubben i Värmland  kvart över 11, som tur var så hade han inte lagt sig. Jag erkänner att jag är väldig oteknisk och alla dessa fjärrkontroller och skit, det var bättre förr när det bara var två till 3 kanaler på TVn. Bilden kom rätt efter att jag drog ur kontakten på modemet och satte in den igen. Bilden dock inte rätt i färgerna, men förövrigt OK, små justeringar behövs, men det får någon annan göra så det inte blir en värre på skärmen. Nu har jag avslöjat en brist jag har, alltså inget tekniksnille.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards