~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 23 augusti 2009

Av ~ Ruth ~ - 23 augusti 2009 22:26

En fin och solig dag och båda gräsmattorna blev ansade och fina, ett riktigt slitgöra, men nu skall det räcka några dagar. Har haft besök i dag av dotera med familj, det blev en kort fika innan dom åkte vidare. Sedan har jag rensat svamp, mestadels Karl Johan, det är den godaste stuvningen i svampvärlden, så mycket svampsmak, det blev ett par mackor i kväll, har även sparat för morgondagens lunch. Nu är jag proppmätt. Det blev Chinamat även i dag strimlad biff i Currysås och grönsaker, det räcker gott och väl för 2 middager, portionerna man hämtar är rejält tilltagna. Vi har även en Thailändsk och en Japansk restaurang här, samt flertalet pizzerior, och svenska matställen, då är det frestande att köpa hem färdigt.

Vill du följa med mig och köpa Chinamat ?


Här går vi in


Ner för trappan och ner i källaren på huset.


Nu kommer vi in, det är så mysigt med en härlig atmosfär


Väggarna är prydda med vackra tavlor och konst


Denna tavla är handbroderat i guld och silvertrådar och är väldigt stor


En Buddha som är lika stor som en människa bor inne i väggen.Personalen är så trevliga och maten är så god, så nu står det dig fritt att välja från matsedeln. Smaklig måltid !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards