~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 22 augusti 2009

Av ~ Ruth ~ - 22 augusti 2009 16:55

Har varit och handlat mig lite smått inför helgen, det är inte så mycket som går åt när man är själv, men en påse ostbågar att smaska på i kväll + ett glas vin förnekar jag mig inte, det gäller att roa mig så gott det går på egen hand om en bara med det lilla "L"..


Regn i morse, men nu skiner solen så det känns trivsamt. Funderar på att cykla ner till torget och köpa mig Chinamat för att äta hemma, det är så rejäla portioner så det skulle räcka tills i morgon också, då är även den dagen också fixat med mat.


Har bytt vatten på mina 2 fontäner i dag, det är ju fåglarnas dricksvatten och då får det inte bli för dårligt. Blir så snabbt alger i vattnet som även lägger sig över intaget för vattenpumpen, vilket inte är så bra. Näää, nu skall jag cykla i väg och köpa mig något ätbart på torget med stark curry i. Ha en fin em och kväll !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards