~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 8 augusti 2009

Av ~ Ruth ~ - 8 augusti 2009 20:08


Har en skylt på brevlådan där det står "Ingen reklam tack" och det efterlevs, men från luften kan jag inte skydda mig. Flygplanet kom en bit bort innan jag fick hämtat kameran, så jag fick Zooma max. Är du i Borås trakten så vet du vad som sker där dessa dagar. Så nu kör jag smygreklam på bloggen :)



Sätter även in en bild på min gulliga blomsterflicka, som står där och myser i solen


Nu har jag jag varit på bibban och lånat bok-boxar, har nu läsning några dagar framöver, närmare bestämt 39 timmar tillsammans på 3 CD-boxar. Den senaste boken jag läste var "Isprinsessan" av Camilla Läckberg, gillar hennes förmåga att skriva fängslande. Men inte fanns det flera böcker av henne inne så jag beställde 3. Det är mycket utlånat nu på sommaren så det är tunnsått på hyllorna. Dom lånade böckerna i går blev "Män som hatar kvinnor" Stieg Larsson. "Svindlande höjder" Emily Brontë och slutligen "Den mörka ängeln" av Mari Jungstedt. Har du läst någon av dessa böckerna ? 


Efter en solig dag som nu övergår till kväll så tackar jag för mig och önskar dig en fin lördagskväll !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards