~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 7 augusti 2009

Av ~ Ruth ~ - 7 augusti 2009 19:47



Det är halleluja och körsång här stort sett hela dagen nu, Pojken Tarraz står för dom höga tonerna. 4 av 5 tikar löper, så nu är det inte lätt för lilla gubben. 



Tikarna roar sig med varandra efter bästa förmåga, hur är hundar funtade egentligen hahaha.



I bland så står alla 5 och rider på varandra både fram och bakifån, så det är gruppsex hela dagen, dom blir så trötta i värmen, tungan hänger som en slips och det går åt vatten i mängder. Ja, så är livet på en kennel vid löptider "Ler".. Det gäller för matte att ha tålamod (husse är ju inte hemma) kanske tur det, jag har bättre tålamod när opera tonerna ljuder.Ha en fin kväll !


Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards