~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 3 augusti 2009

Av ~ Ruth ~ - 3 augusti 2009 23:12

Dårligt med utevistelser och tom i huvudet i kväll. Gick upp före 5.45 i morse helt i onödan, jag som brukar sova till ½-9. (min gubbes fel, grrrr). Han tappade min väckarklocka i golvet så visarna lossade, plockade isär klockan och fick svårt att pussla ihop alla delar, fick löda och ha sig, men han fick ordning på den. Satte klockan att ringa ½-9 för att inte sova för länge i dag. Klockan ringde, stängde av den och gick upp. Hundarna började skälla när jag gick över golvet på 2:a våning, väl nere tittade jag på köksklockan, jaha dags att dra upp fjädern tänkte jag nu har den stannat. Satte på kaffet och slängde en blick på mikron, klockan visade samma som väggklockan. Jäkla gubbe som inte kollade att ringningen fungerade med klockans tid, tur att han inte är hemma för då har han fått klockan i huvudet. Morgontimmarna är heliga för mig, så natten blev kort,  somnade  inte fören vid drygt 2, så det blev bara 3 ½ timma av skönhets sömn, men hundarna var glada. Så nu skall jag sova, utan att väckas av klockan till morgonen. Natti natti..

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards