~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 1 augusti 2009

Av ~ Ruth ~ - 1 augusti 2009 19:00


I dag har Blogga verkligen strulat "Sidan kan inte visas" , så många har fått en ofrivillig bloggpaus, inget fel i det egentligen, det finns ju annat att göra också. Inget regn i dag, solsken med kyliga vindar + 21*..  Min son med sambo är på semester i husbil i Norges fjällvärd, över Hardangervidda mot Bergen, sedan uppåt landet mellan fjäll och fjordar, dom skriver resedagbok på nätet och sätter in fantastiska foton, men när jag fick se bilden på sonen ovan svimmade jag nästan, jag är ju så höjdrädd, tycker dom leker med döden, ryser så jag får ståpäls.


Hösten närmar sig allt snabbare, redan Augusti månad, måste börja tänka på höstgarderoben, kikade in i min garderob, ser ut som någon har rensat i den, har ju inget kvar, är det jag ? har inget minne av det, näää nu börjar minnet svika rejält. Skall inte impulshandla denna gången utan köpa ett par byxor och tröjor matchande dessa, ett par mysbyxor för hemmabruk och slita på gamla jumprar och toppar till dom.


Arne har nu åkt till Värmland och stugan, så nu känns det så tomt i huset, men jag vänjer mig efter några dagar. Har ju hundarna, mina garner, stickepinnar och talböckerna så fritiden skall jag fylla utan att ha tråkigt. Nu skall jag ta en promenad några hundar.


Ha det bra mina vänner !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards