~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Direktlänk till inlägg 26 juli 2009

Grattar en kär vän i dag !

Av ~ Ruth ~ - 26 juli 2009 13:01


Grattis min vän "Gerty" på din födelse dag  Hurra, hurra, hurra !


Var en kortis ner själv på Lerumsjippot, men i går kväll var det annat tema på musiken, inget 60 tal inte. Mycket folk och fin musik trotts allt, gillar all sorts musik, även dagens. Hade ingen kamera med mig, kanske skulle jag kommit hem utan, man vet aldrig vad som kan ske, tog ingen chans. Smuttade i mig en öl och spanade lite, men hade för lite kläder på mig så jag frös. Partajet höll på till prick kl 1 på natten, sedan var det tvärtyst. Skrikande och skrålande flanörer på väg hem passerade utanför, glada i hågen, hundarna skällde. Hade svårt för att somna, klockan blev nog närmare 4 på morgonkvisten, så i morse var jag minst sagt trötter när hundarna boffade och ville ut, klockan var då 8. En rejäl skur kom det i morse, men sedan har det varit uppehåll och sol. Blogga strular sedan i går, eller är det bara min dator ? Microsoft ville att jag skulle uppgradera till Explorer 8 så då gjorde jag det, kan det vara det som datorn inte gillar tro ? i så fall får jag göra en systemåterställning.

Ha en fin söndag mina vänner.

 
 
agge

agge

26 juli 2009 14:14

Så trevligt att du var ner på lerumfestivalen igår kväll och att det var bra musik och mycket folk.
kram

http://jacastas.blogspot.com

 
lillis

lillis

26 juli 2009 14:36

Så kul att du var ner och tittade på festivalen och att du gillade musiken
Ha en skön dag
Kramar

http://danslillis

 
Monica

Monica

26 juli 2009 15:09

Detta var den finaste version av happy birthday jag någonsin har hört och så söt katten var också.

Explorer har jag ju gått ifrån efter strulet med det..tror att jag uppgraderade till explorer 8 och då blev det som det blev efter det och att göra systemåterställning gick inte heller så killen som var här och hjälpte mej installerade firefox i stället och det är jag väldigt nöjd med och snabbt kommer sidorna upp också. Väldigt stor skillnad mot explorer.

Lite regnigt här idag.

http://violett.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

26 juli 2009 15:46

Inga problem för mig med bloggen igår funkade hur bra som helst!

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
gerty

gerty

26 juli 2009 22:32

Tack för den fina bilden och sången du vet vad jag uppskattar

http://prilyckans

 
Birgitta

Birgitta

27 juli 2009 11:13

Nä men så gulligt :)
Kul med festivaler!
Uppgraderade till Explorer 8, men fick göra en systemåterställning för det funkande inte så bra...
Kramen

http://birgittasnya.blogg.se

 
Reneth

Reneth

27 juli 2009 13:55

Härligt Jippo ni har därborta i Lerum :) Visst är det toppen med 60-tals tema. Här är det också ömsom sol och regn. Skön födelsedagshyllning som du fixat
Kram
Reneth

http://www.svenssonstassavtryck.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ~ Ruth ~ - 15 augusti 2016 19:48

      I dag med sommarväder så insåg jag att gräsmattan behöver ansas. Efter någon timma tittade jag upp mot det blå och såg ett hotfullt moln där uppe, då tänkte jag, ingen idé att börja, snart regnar det, går nog bättre i morgon. Är så duktig...

Av ~ Ruth ~ - 14 augusti 2016 23:30

      Det skulle vara en regnfri dag i dag, men ut på dagen kom en störtskur som heter duga, sedan klarnade det upp och en dubbel regnbåge uppenbarades på en nästan klar himmel.     Har kokat lite sylt i dag, blåbär och svarta vinbär, m...

Av ~ Ruth ~ - 10 augusti 2016 23:21

2 dygn med höststormar med stormstyrka 20-23-m/s och regn, nu i skrivandets stund är det bara +5*, värmen är nog över, jag gillar höst och vindar så jag sörjer inte.  Jag har inte varit i riktig form den senaste tiden, datorn har fått vila för det me...

Av ~ Ruth ~ - 10 juli 2016 23:45

Har så mycket om och kring mig på dagarna, lediga stunder stickar jag och på kvällar tittar jag på Tv. Vart tar dygnets alla timmar vägen, hinner inte gå upp på morgonen så ”blink, blink” så är det sängdags igen.     Hjälper doter...

Av ~ Ruth ~ - 25 juni 2016 14:55

    Naturen står i sin fulla prakt och kvällarna förpestas av knott och mygg, brukar vara rätt förskonade här på somrarna. Nu har jag köpt en mygghatt annars kan jag inte gå ut med hundarna på kvällarna. På dagen blåser det och då finns inga ela...

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards