~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 22 juli 2009

Av ~ Ruth ~ - 22 juli 2009 15:01

Dagen började  med så fint solsken och nästan blå himmel, nu är det helt mulet, inte en solstråle kan leta sig i genom. Ja, vädret är nyckfullt och oberäkneligt. Håller på att frisera, klippa tassar och klor på hundarna, sedan flera bad, skulle gjort det förra veckan men det blev bara en tanke. Gör nu en liten kaffepaus. Löpen har börjat komma igång, först ut är minstingen (1 år), så nu kommer dom en efter en. Måste beställa tid för olika intyg hos en veterinär som både kan ögonspegla, kolla patella och hjärta. Ja det är mycket med dessa hundarna om man skall para. Nähä nu får jag fortsätta för snart kommer gubben hem efter dagens slit och är hungrig, blir fläsk och bruna böner i dag, det är gott.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards