~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 17 juli 2009

Av ~ Ruth ~ - 17 juli 2009 11:43


Ja så här blev min strumpa, gjorde den längre i foten. Det är svårt att göra 2 likadana färgmässigt. Den andra strumpan börjar lika, men nu tror jag det börjar gå över till ljunglila i stället för gult, men det är även charmigt, så är det alltid när det är ett flammigt garn. På det här garnet är det långa partier av varje färg. Skall även göra dom i enfärgat. Har varit ute på Tradera och kikat på garner, där kan man verkligen fynda stort även om frakt tillkommer. Måste ta mig i kragen och börja skapa min "Stickblogg" men tiden räcker inte till, råga på allt så är jag lat också hehehe.


Upps ! en geting inne, måste ta den innan hundarna får den i munnen, lugnt annars med otrevliga flygfän än så länge, men sommaren är inte slut ännu.


En fin dag med solsken, vad skall jag nu göra ? jo städa, putsa köksfönstren och hänga upp nya gardiner.

Må så gott mina vänner !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards