~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 24 juni 2009

Av ~ Ruth ~ - 24 juni 2009 23:25

Sitter och lyssnar på en talbok, läser bloggar och skriver kommentarer, det skulle aldrig en karl klara av. Skriver jag lustiga kommentarer så kanske jag inte är så duktig som jag tror, men du kanske får dig ett gott skratt, fniss. För varmt i dag rent ut sagt olidligt att vistas i solen. Var tvungen till torget och småhandla lite och var dyngsvett när jag kom hem. Magnetplattan för mina stick-mönster hade kommit till garnaffären yippi, har saknat en sådan. Stannade en stund där och diskusiterade garner och stickmönster och allt annat.

Begav mig sedan till "Röda korset" en vända, hittade mig en kjol, rätt tuff.. Avslutade med en mjukglass med nöt-strössel, dagen var räddat. I kväll har jag suttit ute på altanen, stickat och lyssnat på en talbok tills knotten började komma. Fortfarande 27 grader inne trotts korsdrag, så till natten blir det olidligt.








Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards