~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 21 juni 2009

Av ~ Ruth ~ - 21 juni 2009 14:56


Nu kommer det spridda droppar i luften, hoppas det stannar med dessa. Trodde det skulle bli åska för molnen tidligare var lilasvarta och hotfulla, men si det bidde det inte. Fick klippa hundarnas gräsmatta. Gubben skall måla baksidan på huset klart i dag, då återstår slutligen framsidan. Har bakat frallor också, har smakat på 3 stycken så nu är jag proppmätt, tänk om gubben också kunde SMAKA på 3, då skulle jag slippa laga middagsmat i dag, men det går inte att lura den gubben inte :(


Nu är kaffet klart, tar en paus och sätter mig framför Aftonbladet på datorn.

Nu droppar det inte längre ute, nu kommer det mera från ovan, suck och pest..

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards