~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 18 juni 2009

Av ~ Ruth ~ - 18 juni 2009 23:45


En stor eloge till duktiga arbetare, nu har vi ett pålitligt tak över huvudet. Mellan regnskurarna jobbades det. I dag lades det slutliga 3/4 teglet klart. Regnade fram till lunch sedan kom det kraftiga vindar och solglimtar, dom har trotsat allt. Arnes bror från Värmland åker hem i morgon vid 7 snåret och får fira midsommar med familjen, uppdraget är slutfört.


 



Nu återstår resterande målning, översta halvan på baksidan av huset samt framsidan, sedan är allt klart, ett stort arbete är slutfört denna sommar. Hinner nog inte skriva i era bloggar i dag, men skall glutta igenom och se om det har skett något stort med er under dagen.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards