~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 2 juni 2009

Av ~ Ruth ~ - 2 juni 2009 17:52


Det var värmen som fick mig att bli döfärdig i går, även om det är en varm sol i dag också så är det kyliga vindar. Fick mig en cykeltur (jag och Berta) till torget och köpte blommor till 5 stora krukor (urnor), inga exklusiva växter men giller färgerna tillsammans. Har planterat i 3, men då började det blåsa kastvindar så allt flög omkring där ute så nu har jag ställt undan resten tills i morgon. Skall komma regn till kvällen och det är inte mig emot, det behövs verkligen för växtligheten. I natt var det bedrövligt varmt i sovrummet, fläkten räckte inte till. Funderade på att krypa ner i källaren där Arne har bosatt sig nu i ett par nätter, (hans säng räcker inte för 2) men orkade inte börja böka med madrass och övrigt så då fick jag våndas, men till natten blir det svalare.


Snart skall jag gå på en bloggrunda och då får du öppna för mig.

Ha det gôtt govänner !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards