~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 31 maj 2009

Av ~ Ruth ~ - 31 maj 2009 15:23


Äntligen har jag fått liv i mina 2 fontäner, den ena på altanen och den andra ute. Det har ju blåst vareviga dag så det har inte varit befogat fören nu, det låter som porlande bäckar, en riktig mysfaktor, fåglarna dricker och badar i solgasset. Ligger efter med inköp av blommor ute också, men till veckan skall det ske, för nu är det sommar på riktigt.


Nätterna är så varma så Arne har sömnproblem, i gårkväll ställde jag i ordning en säng i källargången, där är det svalt och skönt så i natt hade han sovit som en gris. Fördelen är att nu har jag sovrummet helt för mig själv och inget snarkande som stör min nattro, svalkar mig gör jag med en fläkt och ett öppet fönster.



Har planterat i en trasig ytterkruka, har sparat andra ½: an också så det blir något i den med så småningom, tycker det blev gulligt.


Ha en fortsatt härlig pingstdag och morsdag !










Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards