~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 30 maj 2009

Av ~ Ruth ~ - 30 maj 2009 12:01

I går var det student firande i strålande solsken, vilken lyckodag. Efter veckor med blåst och skurar visade han där uppe sig från sin bästa sida och gav oss möjligheten att sitta ute på altanen med god mat, dryck och goda skratt i solskenet. Jennifer blev rejält firad, vilket hon inte kände till att så skulle ske, det var en överraskningsfest av stora mått. Många blommor och presenter från släkt, vänner och många grannar, en hel-lyckad dag.


Här kommer det några foton av en lycklig tös.





Kolla på det ansiktsutrycket med den blicken riktat mot mamma när hon ser presenten från Mamma och Patrik, betald körskola och redan inskrivning, så nu är det stora saker på gång.



En stolt mamma Susanne och Patrik



Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards