~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 24 maj 2009

Av ~ Ruth ~ - 24 maj 2009 19:57

Fick detta fina tack-kort från en vän som jag har känt i flera år, så vackra blommor. Tusen tack kära Birgitta !

--------------------------------------------------------



Tusen tack Cina för denna för det fina kortet, du är också en kär vän sedan flera år tillbaka !

---------------------------------------------------

Har 2 års dag i dag, det är otroligt hur snabbt denna tiden har gått, få se hur länge jag fortsätter. Det är många gulliga bloggare jag har kommit i kontakt med och vänner för livet, men det finns också elaka och fräna tungor. Alla är inte snälla ska ni veta. Kikar in på en blogg lite då och då, där är det en elak tunga ska ni veta, tvi vale.. Allt som jag och en till skriver om ger många långa och elaka inlägg på dennes blogg, fattar inte hur denne orkar, dennes elakheter finner inga gränser (det har det aldrig gjort ) det finns dom som tror sig vara störst, bäst och vackrast och duktigast. Det är bara att beklaga, sådana mår inte bra.

-----------------------------------------------------

Några av minna goda vänner under dessa 2 åren har slutat att berätta om sin vardag, det blev för mycket bloggtorka så det sa stopp, en vet jag är snart tillbaka i liten skala. 2 av dessa har jag både mail och telefonkontakt med. Hoppas ni alla mina vänner hänger på tåget länge ännu, kikar in till er i kvällningen.

Kramar många för att ni är så härliga !

-----------------------------------------------------

Tack för alla vänliga och kloka ord på mitt förra inlägg om min syster Marry.

Vet att ni alla vill så väl och menar det. Ni är oersättliga när jag mår dårligt, det är riktiga vänner det.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards