~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 22 maj 2009

Av ~ Ruth ~ - 22 maj 2009 20:23

Fick nya info om min cancersjuka syster, det tycks gå snabbt utför nu, VARFÖR ! När jag fick reda på att hon hade cancer var på "Alla hjärtans dag". Nu har hon ingen livsuppehållande näringstillförsel mera och har blivit så mager och svag, bara ligger och får ingen näring i kroppen, lyckas hon få i sig något lite så kräks hon upp det, fy vad livet är grymt och obarmhärtigt. Nu hoppas jag bara att det går snabbt så hon slipper lida i onödan. Tänker så mycket på dig min kära syster Marry, dina barn, barnbarn, sambo och syskon, ja det är många som lider med dig, och du finns i våra tankar och i vårat hjärta.

----------------------------------------------------------------------

Håll detta ljus i cirkulation. Även om det bara är en som kopierar så håller du lågan brinnande. Detta görs till minne av alla som drabbats av cancer. Ett ljus förlorar inget genom att tända ett annat ljus.

Låt detta ljus brinna !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards