~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 11 maj 2009

Av ~ Ruth ~ - 11 maj 2009 22:32

Har tvättat hundarnas fällar och sängar, blev bra tork ut på dagen. Grått och mulet i morse, sedan bildades blåsvarta moln, kom en rejäl regn och hagelskur, efter regnet kom solen, men ingen värme i luften. Trampade till Apoteket och köpte mig öronproppar, så nu tusan skall inte godstågen få störa min nattsömn och fåglarna inte väcka mig med kvitter kl 4 och jag kan ha fönstret öppet. Skall bli så intressant och se hur detta blir, glömde köpa mig ögonbindel för att ha när det börjar ljusna. Slank in på "New Point" och köpte mig 2 tuffa boleros också, 1 beige och 1 svart till halva priset, skulle kostat 340:- styck, så jag gjorde ett klipp. Får se om jag kan fota dom i morgon.



Det finns många starar i år, tog en skuggig bild genom fönstret på en som plockade mask på gräsmattan efter regnet.


Nu skall jag besöka era bloggar, vet inte om jag hinner med er alla men kör så länge jag orkar innan sängdax.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards