~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 7 maj 2009

Av ~ Ruth ~ - 7 maj 2009 17:54

Ja i går var jag på stick Café, vi var 11 personer (tror jag det var) riktigt mysigt. Alla var för mig okända personer, men kom in i flocken utan problem, har ju inte så svårt för att knyta nya bekantskaper i min omgivning. Mycket skratt och prat, fika med hembakat kaffebröd, med andra ord en hel-lyckad kväll. Oturligt nog är det bara en gång kvar inför sommaren, men startar till hösten igen, synd jag inte har vetat om detta förut, men bättre att komma in nu en aldrig. Vi håller inte till på ett riktigt Café utan i en utställningshall i anslutning  till  garnaffären här i Lerum, tror vi skulle varit störande på ett riktigt Café som vanligtvis används för detta ändamål, så här störs ingen andra. Inte bra att ha med sig för invecklat stickarbete där man skall räkna, inte kul att komma hem och börja repa (eller raffla som Gerty säger :-) jag klarade mig. Började på ett enkelt projekt för detta ändamålet, det kluriga får jag ha här hemma där det är tyst omkring mig. Ja detta var mitt första möte med nya vänner som har samma intresse som mig själv.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards