~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 6 maj 2009

Av ~ Ruth ~ - 6 maj 2009 12:27

I dag skall jag ta med mig mitt garn och stickor och bege mig hit. Får nog börja på något enkelt så jag inte behöver räkna så mycket, så jag får repa när jag kommer hem. Stickar ju nu mera med mönster och det går snabbt att göra fel. Kommer att bli mycket prat vill jag tro. Var nere i garnaffären och köpte strumpstickor nr. 2½ i måndags och då stod denna skylt där, tydligen har dom hållit på hela vintern och jag har inte vetat om detta, synd för jag tror det är trevliga sammankomster och många med samma intresse. Det är troget ett 10 tal som kommer varje gång, och det är varannan vecka. Regn och grått i dag så jag hoppas det klarnar upp tills i em. annars så är det inte så kul att ge sig ut på trampmaskinen "Berta".



Slänger in en bild på söta Nowah också i gröngräset.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards