~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 22 april 2009

Av ~ Ruth ~ - 22 april 2009 20:12

Det första som mötte oss när vi svängde in på våran tomt var dessa vackra blommor som är på bilden.Resan gick som förväntat bara bra, ca. 5 ½ timma i bilen, det är drygt puha. Har inte packat upp kläderna ännu, men innan sovdags hoppas jag att det är klart (om jag orkar efter maten.)

 Har nu beställt var sin Pizza är hungrig som en varg. Stickade på en strumpa hela vägen så det gick rätt så snabbt trotts allt.


Var nyfiken om min "skalman" hade klarat sig dessa 5 veckor som har vi varit borta, inga problem, nu har jag satt ut han i rabatten och önskade han lycka till i sommar. Har varit inomhus sedan i oktober.


Talgbollshållaren som var hårdstoppat med hundhår var nu tom, fåglarna har fått bomaterial för sina små. Våren har kommit långt här, dags att klippa gräset för första gången.


Nu kom Pizzan härligt !

Av ~ Ruth ~ - 22 april 2009 08:32

Nu är dagen inne, om ett par timmar sitter vi i bilen för hemfärden till Lerum. det är med blandade kännslor, men allting har ett slut. Det blev många veckor denna gången, men det har varit mysigt. Har sovit skitdårligt i natt och vaknade med huvudverk, alltid så när jag vet att jag skall sitta alla dessa timmar i bilen. Har med ett garn-nystan och skall sticka, timmarna går lite snabbare då, bara jag inte blir illamående för det finns risk för det. Skall bli skönt att få tillbaka mitt bredband, något jag verkligen har saknat. Ja, nu stänger jag ner och plockar isär datorn.

På återseende !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards