~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 4 april 2009

Av ~ Ruth ~ - 4 april 2009 22:37

tycks det bli för mig att lämna några rader. Så lite sker som är något att återge. Tvättade och hängde ut i dag och torrt blev det innan kvällen, har varit +14 grader i dag med vackert solsken. Hade gäster i gårkväll och det var mysigt. Gjorde en Taco-paj med sallad i går till middag och bjöd Gullan på mat, hon tyckte det var så gott, något nytt för henne. Det är så roligt att bjuda henne och hon är så nyfiken på smaker om det är något nytt och älskar allt jag bjuder henne på. I förm. var jag till henne på kaffe och nybakt mjuk pepparkaka och choklad-rulltårta som är så himla gott när hon gör den. Tror hon bakar något varje dag, doftar alltid så underbart från hennes kök. Varje gång hon kommer hit (och det är rätt så ofta) så har hon med sig nybakat. Känns som jag skulle bo granne med Cina som också är en bak-moster och delar gärna med sig av det hon gör, undra på att jag trivs här uppe i Värmland. Sålde förresten ett par pulsvärmare till i dag, så det dröjer nog innan min stick-blogg dyker upp, skall ju vara något att avyttra där också och inte bara tomma sidor. Har tittat på Robinson i kväll, tvi vale för att utsätta sig för allt detta, självplågare, uj uj, fördelen för mig skulle ju vara att jag skulle gå ner i vikt och det vore ju inte fel, för äta småkryp nääää där går gränsen.


Ha det så gott i vårsolens glans !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards