~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 30 mars 2009

Av ~ Ruth ~ - 30 mars 2009 13:08

Hoppade över inlägget i går,  mådde inte så bra, blev döv på vänstra örat, det enda jag hörde var Klarälvens brus i halva huvudet, fy vad det var otrevligt, har aldrig upplevt sådant förut. Min man trodde det kunde vara en vaxpropp, för själv så har han råkat ut för detta 2 gånger. Fyllde örat med öronrens för hundar och låg i en ½ timma på sängen och spolade sedan, samma procedur 3 gånger, men ingen förbättring. Revaxör som är öronrens för människor är inte alls så bra som den för hundar. I dag känns det något bättre, men skall göra om samma procedur även i dag, skam den som ger sig.

  


Har stickat ½ vantar till en granne här på beställning och håller nu på med ett par till likadana som sedan kommer in på den blivande stickbloggen. Har även beställning på raggsockor som blir nästa projekt. Har ett par dam strumpor klara för stickbloggen också som visas här. Lite fin snö i luften i dag och +2* och vindar, i natt -8,6*.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards