~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 24 mars 2009

Av ~ Ruth ~ - 24 mars 2009 21:26

Behövs det benvärmare när det går mot vår ? joooodå, när våren kommer och det blir kyliga kvällar / dagar så är det skönt att dra på sig något värmande på benen, man kan ha en lätt sko och det är snyggt. Kyliga sommarkvällar, till shorts eller kortkort, fräckt och modetrendigt. Benvärmare är aldrig fel under några av våra 4 årstider. Kommer att göra i olika färger och mönster och lägga ut på min stick-blogg till försäljning när den blir gjort. Måste jobba på så jag har något att lägga in på bloggen först. Har så många idéer i mitt huvud som skall verkställas. Föregående natt var här - 12*, kommer att bli något åt det hållet även i natt, nu - 10* vedspisen i köket jobbar för fullt. I dag har datorn jäklats till max, bara låser sig när jag skall in på någon blogg, svårt att koppla upp mig mot nätet, 8 - 9 försök innan det fungerar. Ja, ja, teknikens under är finurlig och nyckfull.



Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards