~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 19 mars 2009

Av ~ Ruth ~ - 19 mars 2009 18:57

Har hunnit med lite sticka som jag inte har visat upp ännu så här kommer det ett par strumpor hehehe, vad annars skulle det vara ? Är så himla kul att sticka mönstersockar, även om det tar lång tid, stickar med så tunna stickor så det växer sakta. Den första strumpan är rolig att göra innan jag ser hur den blir på foten, men jag måste ju göra 2, kan ju inte gå med en strumpa :D och det är inte kul. 


Har även ett par till klara men dom skall fotas också. Nu har jag börjat på ett par som går enda upp under knäet med en vikt kan längst upp, får se om jag fixar mönstret eller om det blir att repa upp, (det har jag gjort vid något tillfälle tidligare.) Inget av intresse att skriva om i dag, det sker inte så mycket här uppe som är något att återge. Hejjjja till Färjestad, jobba bra i kväll på skrillorna och med klubban nu skall jag se matchen !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards