~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 15 mars 2009

Av ~ Ruth ~ - 15 mars 2009 18:57


En riktig skön och solig dag har det varit med flera + grader. Har varit ute och promenerar i 2 ½ timma drygt med hundarna. Lite trist att man är förpassad till vägarna hela tiden pga. snödjupet, men så skönt det var.



I morgon skall jag se om det går att gå i skoterleden om vädret tillåter.



Det är vackra vyer efter sidovägarna, lugnt och fridfullt.



Det här tjärnet påstås vara bottenlöst och fryser aldrig helt.


Mysiga stugor lite här och var mellan tallarna.



Så här står det på skylten här, 5 ½ mil till Trysilfjället och det har märkts väl i dag, bilkaravaner med takboxar på väg till Norge och fjället, kom en 6-8 stycken med jämna mellanrum. Värre blir det när det går mot påsken.

I dag blev det några bilder från våran omgivning.

Ha en fin och mysig kväll !



Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards