~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 27 februari 2009

Av ~ Ruth ~ - 27 februari 2009 22:25

Näää, inga trevliga flygfän, inte är dom så vanliga i dag heller som tur är, men mycket beror på att vi använder mera naturmaterial som ull, bomull och lin, inte så mycket syntet som tidligare. Det gäller att hitta källan så det blir att jobba stenhårt på det, 7 olika utrymmen där nere att gå igenom.


Hade det varit kackerlackor så har jag ett medel, ett vitt pulver från forna tider (se bild) Det är ett tjockt stift i spetsen som man avlägsnar och trycker på dosan, vipps så kommer pulvret och krypen dör (kanske:-).


Har inte tid med bloggen på dagarna så därav dom sena inläggen, har varit mycket uppdateringar på olika hemsidor, så det har blivit mycket sittande vilket känns i min nacke som svider, så jag måste ta det lugnt. Skall göra en snabbtitt inne på era bloggar, men inte säkert jag hinner skriva något, i så fall något litet, litet.

Nu skall jag se vilket par som åker ut i kvällens Let's Dance !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards