~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 25 februari 2009

Av ~ Ruth ~ - 25 februari 2009 21:18

Har inte varit intresserad av datorn i dag, den har lixom kommit i skymundan för allt annat, kanske låna ut den till Skogsfrun så hon slipper besöka bibblan varje dag ;D


Nu sitter jag och tittar på TV 4+ och programmet "Det okända". Tycker det är ett intressant program eftersom jag själv har varit flitigt drabbat i ett hus i nutid, nu återstår det inte så mycket av det obehagliga där, tror att allt försvinner till slut. Det här programmet på TVn i kväll är inte så bra som det brukar vara tycker jag, gillar det kvinnliga mediet bättre.


Har varit på ÖB och storhandlat konserver i dag igen, vi äter ju mycket råkost sallad till nästan all mat utom pannkaka förståss :D Behöver ingen Kina kål eller Isberg sallad, finns så mycket annat gott att blanda ihop, basen kan vara rårivna morötter, strimlad vitkål och råriven kålrot, nyttigt ock gott.


Mina båda strumpor är nu klara och ligger i skåpet, tror det blir snyggt med svarta eller gråa (eller en annan färg) på leggings, + en tunika med mycket vitt i. Funkar både vintertid och kyliga sommarkvällar.


Skall jag hinna besöka några av er i kväll så slutar jag här och nu !

**Kram och God Natt**

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards