~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 19 februari 2009

Av ~ Ruth ~ - 19 februari 2009 19:01


Det började komma ner något pyttelite vitt pulver från molnen i gårkväll, det har hållit på hela dagen, men inte blev det mycket utav det, täckte inte dom korta grässtumparna på gräsmattan, men lite vitt blev det. Nu kl. 5 började det komma större flingor, får se vad det leder till, det är så himla roligt och jag är glad som en lärka.



Blev ingen vinst på min trisslott som jag tog för ett par dagar sedan, men det är ju inte så länge sedan det var en lite större vinst, men nog gav det mersmak. Håller på med mina nya fina strumpor och tror faktiskt att det skall lyckas, se bilden. Det blev olika färg, trixade med blixten men det är samma blivande strumpa.



Gjorde en så underbart god Tacopaj i går till middag, med en råkostsallad till och ett glas rött, den var underbar, och den räckte även till middag  i dag. Dekorerade den väl mycket, men pajdeg är ju så hiskeligt gott.  Tror jag skall göra några snacks pinnar på pajdeg, kanske smaksatt med olika kryddor, bättre en chips som jag ofta tar till när jag blir sugen.


Snart skall jag se lite på TVn, det blir ½ 8 hos mig på 4:an, sedan Antikt på 1:an kl. 20. Även sticka lite inemellan. En lugn dag har det blivit. Skall se om jag hinner uppdatera några hemsidor oxå.En dag går så vansinnigt snabbt.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards