~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 16 februari 2009

Av ~ Ruth ~ - 16 februari 2009 14:20


Eftersom kylan håller i sig så är det skönt att sätta något varmt på fötterna. Fick önskemål om strumpor från mina pojk-barnbarn, även ett par vita pulsvärmare till tösen, och nu är det klart.


Tofflor till min son med sambo (2 olika varianter och modeller till dom var), par nr:2 är ej fotade ännu, men klara. NU ÄR DOM FOTADE MED EN FOT :)


Har sovit gott i natt trotts mina många tankar och funderingar och känner mig piggare och mera alert. Skall ut en sväng nu och få en nypa frisk luft !

Glöm inte tävlingen i förra inlägget !

Av ~ Ruth ~ - 16 februari 2009 13:26

Så här skriver Marie:

Nu är det min tur här på hundblogg att arrangera en utlottning! Vinsten är boken I samspråk med hunden - Hundens lugnande signaler skriven av Turid Rugaas. Världens bästa hundtränare och utbildare!


För att vara med i tävlingen skriver du en kommentar i detta inlägg samt länkar i din egen blogg med följande länk  "HÄR" och bild.


Vinnaren utses måndagen den 23 februari kl 20.00 Lycka till!

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards