~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 15 februari 2009

Av ~ Ruth ~ - 15 februari 2009 22:26

Dagens tankar och funderingar.Sent ut i dag, tänkte först inte skriva något inlägg i dag men sansade mig. Det blir inte så många rader, känner mig inte speciellt uppåt efter gårdagens besked. Tankarna bara mal i mitt huvud, kommer mig inte för så mycket, är så ledsen för min syster. Kan ju inte göra så mycket för henne mera en att hoppas, hoppas och åter hoppas. Vill inte att flera syskon skall dö i denna djävulska sjukdom som det är så svårt att rå på trotts milliarder kronor som går till forskning varje år, så finns det inget botemedel, bara sellgifter och strålning. Alla typer av Cancer går inte att op. bort heller, mitt hjärta gråter, men tron och hoppet har jag fortfarande kvar. Skall försöka att sova lite bättre i natt, vet ju att jag inget kan göra.


Har stickat klart några sockar och tofflor som jag skall posta till veckan, nya projekt på gång så i morgon kommer det foton.


Kram till er alla, var rädda om er, om morgondagen vet vi inget.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards