~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 10 februari 2009

Av ~ Ruth ~ - 10 februari 2009 17:12

Grått väder som vanligt och + grader, kom några fjun i gårkväll och det ligger kvar lite här och var. Riktig kylig snålblåst ute så det är inga stora aktiviteter utom hus. Har stekt våfflor åt hundarna, dom bara älskar det, en dag i veckan är givet, 3 plattor till var och en, dom smakar inte, bara sväljer så nu blir det inget mera i dag. 18 plattor gick det åt för 6 hundar. Själva så åt vi också enkelt ett kycklinglår, råkostsallad och vitlöksbröd.



Har småpysslat inne och vi har varit och handlat på ÖB, massor av konserver för att blanda i sallad, röda och vita bönor, sparris, minimajs, bambuskott och kokosmjölk osv. bra att ha i skafferiet i källaren, olika sorter fullkornspasta och 5 kg. kaffe mm. Brukar åka dit och handla sådana lagringsvaror (som är bra att ha.)


Sticker och stickar mellan varven, mitt barnbarn Alexander och bonusbarnbarnet Markus skall ha raggizzar, min son och sambo skall ha innetofflor så har lite att stå i med och det gillar jag :-) Har även en beställning från en bloggare på strumpor och vantar. Det är inte + grader över allt i Sverige och det ger mig jobb. Är ju jobbigt att bara rulla tummarna då skulle jag bli knäppare en vanligt.


Har nog fått bloggtorka, det märker jag väl när jag sätter för att skriva ett inlägg, det har ju inget skett något i dag, hmmmmm, inte kul :(

Ha en fin kväll !







Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards