~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 4 februari 2009

Av ~ Ruth ~ - 4 februari 2009 19:02

Har varit och förskönat mitt hår, det blev kortare en tidligare, ser ut som en igelkott, men jag är nöjd. Försökte ta ett kort mot spegeln men det sket sig, blev så suddigt så jag gjorde den i gråskala..


Köpte med 2 semlor på vägen hem, så himla gott, äter den alltid på en tallrik med varm mjölk, Arne tar semlan i handen, så olika man är, hur äter du din semla ?


Nu kommer det lite pudersnö och det har blivit lite vitt på marken, men det upphör väl snart vill jag tro. Skall nu sätta mig och sticka på socka 2 till Jennifer, måste ju få dom klara innan vintern upphör. 


Har inget mera att skriva om i dag, har precis ätit middag och blev loj och slö, nu skall jag bara sitta och vara.


Du har väll inte redan glömt hur fågeldunen plockas ? skriv på namnlista och protestera klicka på bannern, sätt den även på din sida .

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards