~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Direktlänk till inlägg 31 januari 2009

Vilket sammanträffande, skrattar på mig :D

Av ~ Ruth ~ - 31 januari 2009 22:00

Ja nu är "körslaget" på TV4 över för denna gången, hade Team Erik vunnit så skulle han också köpt vingar för pengarna, som var deras första låt i kväll. Har kunnat få sällskap på höga höjder,(se mitt förra inlägg) nog skulle vi garderat oss med "Red Bull" också så vi har kunnat flugit ännu högre. Men det blev ingen resa med "Team Erik" och kören, men skulle varit jäkla kul.


Hoppades av hela mitt hjärta att Hanna med sitt team skulle vinna, ringde in min röst på den värdigaste vinnaren, vilket kör vilka sångröster och låtar. Grattis till "Team Hanna", hoppas att kören kan fortsätta även efter detta. Blev också full i skratt när Hanna var Pizza-drottning och lagade pizza för hela kören. Med en ½ million kronor i vinst så skulle vi ha startat upp en rejäl Pizzeria, se mitt inlägg "Här".  Det var en stor skillnad på min vinst kr: 500:- mot Hannas 500 000:- men en vis likhet, bara det att min summa saknade 3 nollor :D


Har kunnat fått kul med båda lagen hehehe, men det blev bara en dröm. Får hoppas jag snart kan drömma något som blir till verklighet, får se till natten.

Är det en förevarning om att något skall ske tro :D

 
 
medresenärska

medresenärska

31 januari 2009 22:21

Hejja Hanna !!! Jag röstade också på henne. SMS:ade 3 ggr. Hon är värd det !!! Men, Erik var också bra.

Jag skall också köpa mig vingar för pengarna !! Tänk att för ett antal år sen så har jag vunnit 1000 kronor på triss och 1000 kronor på en 10:a lott. Fick hjärtklappning och var tvungen att fråga om jag såg rätt.

Ha en fortsatt god kväll/natt Kram

http://medresenarskan.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Malin

31 januari 2009 23:05

Haha ja jag skrattade lite jag då jag hörde hans låt:) kramar

 
Ammis

Ammis

1 februari 2009 09:23

Ja rätt team vann, Hanna var överlägsen faktiskt. Vore kul om dom turnerade runt så man fick se dom lite mer.
Ja, ett par nollor till på din lott hade ju inte varit fel, men dom kanske sitter på min lott istället...hi hi.
Ha en underbar söndag.

Kramelikram

http://ammis.bloggagratis.se

 
lillis

lillis

1 februari 2009 11:28

Tyckte att Hanna och hennes kör var värdiga vinnare
Ha en bra dag
Kramen

http://danslillis.bloggagratis.se

 
Monica

Monica

1 februari 2009 12:11

Jag såg tyvärr inte finalen på körslaget, men hade önskat att Erics kör hade vunnit, men Hannas kör kanske var bättre igår.
Drar mej till minnes att jag vann 5000:- på en bellmanlott 1989 och det var mycket pengar på den tiden.

http://violett.bloggagratis.se

 
Latte

Latte

1 februari 2009 12:31

Jag tror nog att Hannas kör vann liiiitttteee mera pengar va, Ruth? Det är nog bara en chansning som jag har... Men jag kanske har fel? Är jobbigt att räknad med tassarna...

//Latte:-)

http://latte

 
Marianne

Marianne

1 februari 2009 13:54

Ibland har även nollorna sin betydelse. Framförallt då de sitter på sedlarna.
Jag hoppas du ska slippa mardrömmar och enbart drömmer sköna drömmar om du nu vill ha en sanndröm.
Ha det gott

http://www.ekoxenskennel.se

 
margus

margus

1 februari 2009 21:01

Senkommet grattis till vinsten! För övrigt är jag inte bekant med "vännerna" du nämner. Ser aldrig på dessa tävlingar, med ETT undantag: Mästarnas Mästare.

http://margus.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ~ Ruth ~ - 15 augusti 2016 19:48

      I dag med sommarväder så insåg jag att gräsmattan behöver ansas. Efter någon timma tittade jag upp mot det blå och såg ett hotfullt moln där uppe, då tänkte jag, ingen idé att börja, snart regnar det, går nog bättre i morgon. Är så duktig...

Av ~ Ruth ~ - 14 augusti 2016 23:30

      Det skulle vara en regnfri dag i dag, men ut på dagen kom en störtskur som heter duga, sedan klarnade det upp och en dubbel regnbåge uppenbarades på en nästan klar himmel.     Har kokat lite sylt i dag, blåbär och svarta vinbär, m...

Av ~ Ruth ~ - 10 augusti 2016 23:21

2 dygn med höststormar med stormstyrka 20-23-m/s och regn, nu i skrivandets stund är det bara +5*, värmen är nog över, jag gillar höst och vindar så jag sörjer inte.  Jag har inte varit i riktig form den senaste tiden, datorn har fått vila för det me...

Av ~ Ruth ~ - 10 juli 2016 23:45

Har så mycket om och kring mig på dagarna, lediga stunder stickar jag och på kvällar tittar jag på Tv. Vart tar dygnets alla timmar vägen, hinner inte gå upp på morgonen så ”blink, blink” så är det sängdags igen.     Hjälper doter...

Av ~ Ruth ~ - 25 juni 2016 14:55

    Naturen står i sin fulla prakt och kvällarna förpestas av knott och mygg, brukar vara rätt förskonade här på somrarna. Nu har jag köpt en mygghatt annars kan jag inte gå ut med hundarna på kvällarna. På dagen blåser det och då finns inga ela...

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards