~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 31 januari 2009

Av ~ Ruth ~ - 31 januari 2009 22:00

Ja nu är "körslaget" på TV4 över för denna gången, hade Team Erik vunnit så skulle han också köpt vingar för pengarna, som var deras första låt i kväll. Har kunnat få sällskap på höga höjder,(se mitt förra inlägg) nog skulle vi garderat oss med "Red Bull" också så vi har kunnat flugit ännu högre. Men det blev ingen resa med "Team Erik" och kören, men skulle varit jäkla kul.


Hoppades av hela mitt hjärta att Hanna med sitt team skulle vinna, ringde in min röst på den värdigaste vinnaren, vilket kör vilka sångröster och låtar. Grattis till "Team Hanna", hoppas att kören kan fortsätta även efter detta. Blev också full i skratt när Hanna var Pizza-drottning och lagade pizza för hela kören. Med en ½ million kronor i vinst så skulle vi ha startat upp en rejäl Pizzeria, se mitt inlägg "Här".  Det var en stor skillnad på min vinst kr: 500:- mot Hannas 500 000:- men en vis likhet, bara det att min summa saknade 3 nollor :D


Har kunnat fått kul med båda lagen hehehe, men det blev bara en dröm. Får hoppas jag snart kan drömma något som blir till verklighet, får se till natten.

Är det en förevarning om att något skall ske tro :D

Av ~ Ruth ~ - 31 januari 2009 14:14

Tralla-la, tralla-la, i dag är jag glad. Var ett kort besök till torget förut och halkade in på spelbutiken och köpte mig en trisslott, tralla-la hurra, jag fick en vinst lite mera en 25:- närmare bestämt 500:- Den största vinsten för mig på en lott, kände sådan lycka. Tog ingen ny lott för vinsten, är vidskeplig för det betyder "inga flera vinster" på kommande lotter. Jahapp, vad skall jag göra för pengarna då, jo lyssna på låten där kommer svaret ?? Nu skall jag ut med hundar och nynna glatt på låten och drömma mig bort.

!Ha en fortsatt fin lördag, glöm inte "Körslaget" på TVn i kväll, hoppas Hanna vinner !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards